EAP hat jetzt 2 E-Mail Adressen für das serious error und lost connection problem eingerichtet.
Wenn jemand von euch eins dieser Probleme öfter hat sollte wie folgt vorgehen:
Geht über das Startmenü > EA Games/Generals und führt das Programm Easy System Info aus. Speichert das Ergebnis, öffnet die entstandene Datei und kopiert deren Inhalt. Schickt diese Datei dann per Mail an jene e-mail Adresse für eurer Problem:
seriouserror@ea.com
lostconnection@ea.com
—
Originaltext von Havard Bonin.
Dear C&C Generals players,
We’ve set up two unique emails to collect data regarding any serious errors or connection to Generals Online problems.
To best address your issues follow the guidelines below:
1. Go into your Start menu and find the All Programs/EA Games/Command and Conquer Generals and click the EAsy System Info. Save info and go to your desktop. Copy and paste this info in the email.
2. This is not a forum for game suggestions, etc. Please send your EAsy info and an exact description of where your problem occurs. The more specific the better.
3. Do not expect an email back from us. This is a data gathering forum. We may ask you questions but we’re just looking for repeatable cases.
Here are the emails:
seriouserror@ea.com
lostconnection@ea.com
Thanks.